Soalan: Ada Tak Caj Transaksi?

Heboh orang kata pasal 2% caj transaksi pada satu platform ekomers terkenal.

Ia akan dikenakan kepada penjual di situ pada 15 Julai ke atas.

Sekarang ni apa yang penjual di situ boleh buat ialah: menyeraikan produk mereka di tempat-tempat lain.

Kami di Boliyoo TIDAK mengenakan apa-apa caj transaksi.

Senang je nak senaraikan produk di Boliyoo.

Pertama, hubungi kami.

Kedua, kami akan hubungi anda. Kita setuju pada satu harga (kami kiranya akan menjadi agen anda).

Ketiga, kami akan buat marketing untuk anda. Itu je.

Lagi banyak tempat ada produk anda, lagi bagus lah untuk anda, kan? 🙂

Soalan: Saya Dah Ada Dekat Shopee, Lazada, Patut ke Saya Senaraikan Produk Di Sini?

Ini salah satu soalan yang biasa kami dengar.

Cuba fikir macam ni: lagi banyak platform tempat anda jual, lagi banyak peluang yang anda ada untuk jual.

Ini peluang untuk anda.

Peluang untuk ada lagi banyak tempat untuk jual produk anda.

Senaraikan produk anda di Boliyoo ini.

Sekarang ini, untuk senaraikan produk di Boliyoo adalah percuma. Tiada caj tersembunyi.